نماینده‌ی ویژه‌ی سازمان همکاری اسلامی در دیدار با وزیر اقتصاد امارت اسلامی تاکید کرده که بودجه‌ی این نهاد برای تکمیل پروژه‌‌های ناتمام آن در افغانستان به‌‌زودی از سر گرفته خواهد شد. طارق‌علی بخیت نماینده‌ی ویژه‌ی سازمان همکاری اسلامی گفته که این سازمان سیاست روشنی برای کمک به مردم افغانستان دارد. خبرگزاری دولتی باختر گزارش داده […]

نماینده‌ی ویژه‌ی سازمان همکاری اسلامی در دیدار با وزیر اقتصاد امارت اسلامی تاکید کرده که بودجه‌ی این نهاد برای تکمیل پروژه‌‌های ناتمام آن در افغانستان به‌‌زودی از سر گرفته خواهد شد.

طارق‌علی بخیت نماینده‌ی ویژه‌ی سازمان همکاری اسلامی گفته که این سازمان سیاست روشنی برای کمک به مردم افغانستان دارد. خبرگزاری دولتی باختر گزارش داده که، نماینده‌ی ویژه‌ی سازمان همکاری اسلامی افزوده است که این بودجه بر کمک‌‌های بشردوستانه، تکمیل پروژه‌‌های ناتمام و پروژه‌‌های بلندمدت و خیریه متمرکز خواهد بود. سازمان همکاری اسلامی اوایل هفته‌ی جاری در رشته‌ توییتی اعلام کرد که محمد سعید‌العیاش رییس دفتر سازمان همکاری اسلامی در افغانستان از هفته‌ی گذشته کارش را آغاز کرده است. به‌ گفته‌ی این سازمان، هدف از بازگشایی دفتر همکاری اسلامی در کابل، توجه به وضعیت افغانستان و تلاش برای پی‌گیری تعهدات نشست فوق‌‌العاده اخیر وزیران خارجه‌ی کشورهای اسلامی است. سازمان همکاری اسلامی هم‌چنان گفته بود که دفتر کابل تلاش‌های بشردوستانه‌ی سازمان همکاری اسلامی را با افغانستان و شرکای بین‌المللی هماهنگ خواهد کرد.