وزیران خارجه‌ی قطر و اندونیزیا توافق‌نامه‌ی هم‌کاری را به‌منظور ارایه‌ی کمک‌‌های بشردوستانه و انکشافی به مردم افغانستان امضا کردند. شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی وزیر امور خارجه‌ی قطر و رتنو لستاری پریانساری مرسودی وزیر امور خارجه‌ی اندونیزیا در حاشیه‌ی‌ مجمع دوحه دیدار و گفت‌وگو کرده است. وزارت خارجه‌ی قطر با نشر اعلامیه‌ای گفته که […]

وزیران خارجه‌ی قطر و اندونیزیا توافق‌نامه‌ی هم‌کاری را به‌منظور ارایه‌ی کمک‌‌های بشردوستانه و انکشافی به مردم افغانستان امضا کردند.

شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی وزیر امور خارجه‌ی قطر و رتنو لستاری پریانساری مرسودی وزیر امور خارجه‌ی اندونیزیا در حاشیه‌ی‌ مجمع دوحه دیدار و گفت‌وگو کرده است. وزارت خارجه‌ی قطر با نشر اعلامیه‌ای گفته که دو طرف در این دیدار تصمیم شان‌را برای ارایه‌ی کمک‌های بشردوستانه و توسعه‌ای به مردم افغانستان اعلام کردند. بر بنیاد اعلامیه، دو طرف با امضای یک سند، توافق کرده‌اند که با ایجاد یک میکانیزم برای حمایت از مردم افغانستان و تقویت نقش زنان در توسعه این کشور هم‌کاری کنند. وزیران خارجه‌ی قطر و اندونزیا تعهد کرده‌اند که هم‌کاری برای تسهیل گفت‌وگوها در مورد نقش زنان افغانستان نیز در دستور کار دو طرف است.