شماری از باشندگان شهر کابل از پرچوی دوام‌دار برق شکایت دارند. باشندگان پایتخت می‌گویند که آنان در ۲۴ ساعت تنها ۳ یا ۴ ساعت برق دارند. این در حالی‌است که مسوولان در شرکت برشنا با شماری از کشورهای همسایه قرار دادی را به منظور روشن کردن بیش‌تر شهر کابل امضا کردند. سکتگی‌‌ها و پرچوی ‌های […]

شماری از باشندگان شهر کابل از پرچوی دوام‌دار برق شکایت دارند. باشندگان پایتخت می‌گویند که آنان در ۲۴ ساعت تنها ۳ یا ۴ ساعت برق دارند.

این در حالی‌است که مسوولان در شرکت برشنا با شماری از کشورهای همسایه قرار دادی را به منظور روشن کردن بیش‌تر شهر کابل امضا کردند.

سکتگی‌‌ها و پرچوی ‌های دوام‌‌دار از جمله مشکلاتی‌ اند که در این روزها به مشکلات باشندگان پایتخت افزوده شده است. بهای بلند فی‌کیلو وات برق و پرچوی‌های فراوان گاه و بیگاه، شهرواندان به ویژه پایتخت‌نشینان را به شکایت واداشته است.

شماری از باشندگان پایتخت می‌گویند که آنان روزها می‌شود که هیچ برق نمی‌داشته باشند و برق آنان بیش‌تر از ۲ یا ۳ ساعت نمی‌باشد.

گفتنی‌است که، پس از سقوط نظام پیشین و روی کارآمدن امارت اسلامی در کشور، شمار زیادی از شهروندان از کار بیکار شده‌اند و توان پرداخت پول برق را ندارند. این در حالی‌است که، شرکت برق‌رسانی افغانستان با ترکمنستان و مسوولان کمپنی ترکی در نشست سه روزه که به منظور پروژه برق لین انتقالی ۵۰۰ کیلووات مسیر اندخوی، شبرغان و پلخمری راه اندازی شده بود، قراردادی را امضا کردند.