دفتر هیات سازمان ملل متحد برای افغانستان آخرین یافته‌های خود از افزایش آمار قربانیان حمله بر مرکز آموزشی کاج را اعلام کرد. طبق اعلام این نهاد، تعداد کشته شدگان حمله روز 〈جمعه، ۸ میزان〉 به مرکز آموزشی کاج به ۴۳ تن و زخمی‌ها به ۸۳ تن افزایش یافته است. این نهاد سازمان ملل متحد افزوده […]

دفتر هیات سازمان ملل متحد برای افغانستان آخرین یافته‌های خود از افزایش آمار قربانیان حمله بر مرکز آموزشی کاج را اعلام کرد.

طبق اعلام این نهاد، تعداد کشته شدگان حمله روز 〈جمعه، ۸ میزان〉 به مرکز آموزشی کاج به ۴۳ تن و زخمی‌ها به ۸۳ تن افزایش یافته است. این نهاد سازمان ملل متحد افزوده که ممکن است آمار جان ‌باختگان این رویداد افزایش یابد و گروه حقوق‌بشر این سازمان هم‌چنان به ثبت ارقام دقیق قربانیان حمله در غرب کابل ادامه دهد. هیات معاونت سازمان ملل متحد در افغانستان گفته که امارت اسلامی باید تعهدات خود را برای تضمین امنیت تمام شهروندان افغانستان انجام دهد و عاملان این رویداد به کیفر برساند. این درحالی‌است که ذبیح‌الله مجاهد سخن‌گوی امارت اسلامی در واکنش به این رویداد گفت که امارت اسلامی عاملان این رویداد را شناسایی و مجازات خواهد کرد.