احمد مسعود فرزند احمد شاه مسعود قهرمان ملی، نتایج اعلام شده انتخابات ریاست جمهوری را عجولانه، ناسنجیده و سیاسی می داند. احمد مسعود می گوید که هرگونه بحران ناشی از اعلام نتایج نهایی انتخابات ریاست جمهوری به ضرر روند گفتگوهای صلح تمام خواهد شد. وی تامین صلح در کشور را از آرمان های شهید صلح […]

احمد مسعود فرزند احمد شاه مسعود قهرمان ملی، نتایج اعلام شده انتخابات ریاست جمهوری را عجولانه، ناسنجیده و سیاسی می داند. احمد مسعود می گوید که هرگونه بحران ناشی از اعلام نتایج نهایی انتخابات ریاست جمهوری به ضرر روند گفتگوهای صلح تمام خواهد شد. وی تامین صلح در کشور را از آرمان های شهید صلح کشور استاد برهان ربانی و قهرمان ملی احمد شاه مسعود میداند و می گوید که برای تامین صلح در کشور تلاش می کند.

تا دور روز دیگر توافقنامه صلح میان آمریکا و طالبان امضا خواهد شد. توافقنامه صلحی که راه را برای آغاز مذاکرات میان حکومت و طالبان باز کرده و زمینه ساز خروج نیرو های بین المللی از افغانستان خواهد شد. احمد مسعود فرزند احمد شاه مسعود قهرمان ملی کشور با تاکید بر اینکه تامین صلح در کشو از آرمان های شهید صلح استاد برهان الدین ربانی و قهرمان ملی کشور شهید احمد شاه مسعود بود، می گوید که برای تامین صلح در کشور تلاش می کند.

احمد مسعود می افزاید که باید توافقنامه صلح ضمانت اجرایی داشته باشد. وی از جامعه جهانی می خواهد که در گفتگوهای بین الافغانی به گونه بی طرفانه همکار باشند. آقای مسعود از حکومت نیز می خواهد که برای مذاکرات بین الافغانی هیأت همه شمول شکل بدهد.

احمد مسعود نتایج اعلام شده انتخابات ریاست جمهوری را عجولانه، ناسنجیده و سیاسی می داند و می گوید که بحران ناشی از انتخابات به ضرر صلح تمام خواهد شد.

در حالی فرزند احمد شاه مسعود بر ضمانت اجرایی در توافقنامه صلح میان آمریکا و طالبان تاکید می کند که سفارت روسیه در قطر اعلام کرده نماینده ویژه رییس‌ جمهور روسیه برای افغانستان ناظر امضای توافقنامه آمریکا و گروه طالبان خواهد بود. پیش از این، وزیر امور خارجه آمریکا گفته است که آمریکا در حال آماده شدن برای امضای توافقنامه صلح با طالبان است.