استاد عبدرب الرسول سیاف رهبر پیشین جهادی، در هفته شهید و چهاردمین سالگشت شهادت قهرمان ملی کشور شهید احمدشاه مسعود یک باری دیگر گروه تروریستی طالبان را نشانه گرفت. آقای سیاف این گروه را یک گروه تروریستی و غیر اسلامی می داند. استاد سیاف از گروه طالبان می خواهد که از این چوکات غیر دینی […]

استاد عبدرب الرسول سیاف رهبر پیشین جهادی، در هفته شهید و چهاردمین سالگشت شهادت قهرمان ملی کشور شهید احمدشاه مسعود یک باری دیگر گروه تروریستی طالبان را نشانه گرفت. آقای سیاف این گروه را یک گروه تروریستی و غیر اسلامی می داند. استاد سیاف از گروه طالبان می خواهد که از این چوکات غیر دینی بیرون شوند. وی می گوید که نظر به آموزه های دینی افراد وابسته به گروه طالبان در جنگ علیه مردم افغانستان قرار دارند.

این رهبر جهادی می افزاید که پاکستان با حمایت از گروه طالبان همیشه جنگ در کشور را شعله ور کرده است. آقای سیاف از پاکستان می خواهد که دست از حمایت ترویزم بردارد و جنگ علیه مردم افغانستان را پایان دهد.

استاد سیاف مجاهدین افغانستان را فاتحان این کشورعنوان کرده می گوید که دشمنان مردم باید از توطیه علیه مجاهدین دست بردارند. آقای سیاف همچنان هشدار می دهد که اگر افغانستان به دست تروریزم بیافتد جهان آرام نخواهد بود.

استاد سیاف از رهبران حکومت وحدت ملی می خواهد که مردم افغانستان را با خود داشته باشند و یک بسیج ملی را علیه دشمنان این کشور بوجود بیاروند. به گفته آقای سیاف، اگر حکومت توان این کار را ندارد خودش به این کار اقدام خواهد کرد.

این درحالیست که به گفته استاد سیاف، در کشور تا هنوز مرجع تصمیم گیری وجود ندارد تا از احتمال به وقوع پیوستن رویداد های خطرناک پیشاپیش هشدار بدهد.