استاد عبدرب الرسول سیاف یکی از رهبران جهادی می گوید که دستار سیاه داعش، دستار خلافت نیست دستار توطیه و جنایت بر ضد مردم افغانستان است. امسال نیز مانند سال های گذشته استاد عبدرب الرسول سیاف یکی از رهبران جهادی در مراسم گرامیداشت از چهارمین سالروز شهادت استاد برهان الدین ربانی رهبر جهاد و مقاومت […]

استاد عبدرب الرسول سیاف یکی از رهبران جهادی می گوید که دستار سیاه داعش، دستار خلافت نیست دستار توطیه و جنایت بر ضد مردم افغانستان است.

امسال نیز مانند سال های گذشته استاد عبدرب الرسول سیاف یکی از رهبران جهادی در مراسم گرامیداشت از چهارمین سالروز شهادت استاد برهان الدین ربانی رهبر جهاد و مقاومت و شهید صلح کشور از گروه های مخالف دولت انتقاد کرد.این بار اضافه از حضور جاسوسان داخل نظام از جنایت های گروه تروریستی داعش نیز به شدت انتقاد کرد.

استا سیاف می گوید که دستار سیاه گروه داعش نشان خلافت نیست؛ بل دستار توطیه و جنایت بر ضد مردم افغانستان و مسلمانان جهان است. وی تاکید می کند که عملکرد داعش برضد اسلام و به ویژه مردم افغانستان است.

آقای سیاف به پیامدهای مصونیت جاسوسان داخل نظام هشدار می دهد و می گوید تا زمانی که جاسوسان شناسایی و از نظام بیرون انداخته نشوند، پیرورزی بر علیه دشمن مشکل به نظر می رسد.

استاد سیاف می گوید برخی ازعملیات هایی که از بیرون صورت می گیرد و از مردم افغانستان قربانی می گیرد، توسط همین جاسوسان در کابل طراحی می شود.

به گفته استاد سیاف، مبارزه نیروهای امنیتی کشور علیه دهشت افگنان یک مبارزه حق بر باطل است و خداوند اجیر این مبارزه را می دهد.

استاد عبدرب الروسول سیاف می گوید که هرچند مکان جاسوسان برای حکومت معلوم است؛ اما بازهم اگر حکومت خواسته باشد وی حاضر است که محل و مکان افراد جاسوس در داخل نظام را در کابل نشان دهد.