مراسم گرامی داشت از چهاردهمین سالگشت شهادت قهرمان ملى کشور شهید احمدشاه مسعود، در ولایت بامیان برگزار شد. قهرمان ملی کشور شهید احمدشاه مسعود، بیش از سه دهه عمرش را صرف جهاد و مقاومت در برابر متجاوزین خارجی کرد بود و به همین دلیل شهروندان کشور همه ساله سالگشت شهادت او را گرامی می دارند. […]

مراسم گرامی داشت از چهاردهمین سالگشت شهادت قهرمان ملى کشور شهید احمدشاه مسعود، در ولایت بامیان برگزار شد. قهرمان ملی کشور شهید احمدشاه مسعود، بیش از سه دهه عمرش را صرف جهاد و مقاومت در برابر متجاوزین خارجی کرد بود و به همین دلیل شهروندان کشور همه ساله سالگشت شهادت او را گرامی می دارند.

در مراسم گرامی داشت از چهاردهمین سال روز شهادت قهرمان ملی کشور دربامیان، باشندگان این ولایت و شماری از مقام های دولتی اشتراک داشتند. سخنرانانان در این همایش، احمد شاه مسعود را فرمانده مبارز و خستگی ناپذیری تعریف کردند که بخش بزرگی از عمرش را در راه دفاع از وطن و مردم صرف کرده است.

سخنرانان این محفل تاکید کردند که گرامی ‌داشت از شهدا، نشان دهنده پیوند محکم مردم با این شهدایی است که در راه وطن و ارزش های اسلامی جان هایشان را قربانی کردند.