اتحادیه ی کارکنان افغانستان، رهبران حکومت وحدت ملی را متهم می کنند که در راستای اشتغال زایی به وعده هایشان عمل نکرده اند. بیکاری معضل بزرگ اجتماعی؛ مشکلی که مردم افغانستان را رنج می دهد و دچار چالش های جدی کرده است.در حال حاضر به دلیل نبود زمینه کار در کشور، تعداد زیادی خارج می […]

اتحادیه ی کارکنان افغانستان، رهبران حکومت وحدت ملی را متهم می کنند که در راستای اشتغال زایی به وعده هایشان عمل نکرده اند.

بیکاری معضل بزرگ اجتماعی؛ مشکلی که مردم افغانستان را رنج می دهد و دچار چالش های جدی کرده است.در حال حاضر به دلیل نبود زمینه کار در کشور، تعداد زیادی خارج می روند و تعداد هم به کاروان معتادان مواد مخدر می پیوندند.عبدالمعروف قادری رییس اتحادیه ی کارکنان افغانستان با نگرانی جدی از نبود زمینه های کاری در کشور این مساله را خطرناک می خواند. به باور رییس اتحادیه ی کارکنان افغانستان شمار کسانی که به دلیل نبود زمینه های کاری به کاروان معتادان یکجا می شوند، بسیار شان جوانان اند.

در همین حال، اتحادیه ی کارکنان افغانستان رهبران حکومت وحدت ملی را متهم می کنند که در امر ایجاد زمینه ی های اشتغال به مردم ، به وعده هایشان عمل نکرده اند.به گفته ی رییس اتحادیه کارکنان افغانستان، در حال حاضراز دوازده میلیون انسان واجد شرایط کار در کشور اکثریت شان بی کار اند.

آقای قادری می گوید که در افغانستان دو میلیون کودک به کارهای شاقه مشغول اند.

این درحالیست که به گفته ی رییس اتحادیه ی کارکنان افغانستان، برخی از حلقات مافیایی در داخل و خارج حکومت در کارهای این اداره مداخله می کنند و در حال حاضر شرکت البرز شماری از اپارتمانهای مربوط به اتحادیه ی کارکنان را غضب کرده است.