در پی وقوع رویداد ترافیکی در ولایت بدخشان هفت تن جان باختند و حدود ۲۰ تن دیگر زخم برداشته‌اند. این رویداد پس از چاشت روز〈جمعه، ۲۲ ثور〉 در ولسوالی خاش ولایت بدخشان رخ داده‌است. احسان‌الله کامگار آمر مطبوعات و روابط عامه، فرماندهی پولیس بدخشان می‌گوید که این رویداد زمانی که به وقوع پیوست که یک […]

در پی وقوع رویداد ترافیکی در ولایت بدخشان هفت تن جان باختند و حدود ۲۰ تن دیگر زخم برداشته‌اند. این رویداد پس از چاشت روز〈جمعه، ۲۲ ثور〉 در ولسوالی خاش ولایت بدخشان رخ داده‌است.

احسان‌الله کامگار آمر مطبوعات و روابط عامه، فرماندهی پولیس بدخشان می‌گوید که این رویداد زمانی که به وقوع پیوست که یک موتر روانه مراسم عروسی بود، از جاده منحرف شده و این رویداد به وقوع پیوسته است. وی وضعیت برخی از زخمی‌های این رویداد را وخیم گزارش می‌دهد.

در پی واژگو ن‌شدن یک‌عراده موتر نوع فلانکوچ در مسیر ولسوالی‌های خاش و بهارک ولایت بدخشان، هفت تن جان باخته اند و حدود ۲۰ دیگر دیگر زخمی شده‌اند. این رویداد پس از چاشت روز جمعه در ساحه‌ «درخان» ولسوالی خاش رخ داده‌است. احسان‌الله کامگار آمر مطبوعات و روابط عامه، فرماندهی پولیس بدخشان می‌گوید که این موتر از ولسوالی خاش به مقصد ولسوالی بهارک در حرکت بوده و سرنشینان آن تازه از یک محفل عروسی برگشته بودند.

گفته می‌شود که سرعت زیاد و بی‌احتیاطی راننده‌ موتر منجر به وقوع حادثه شده‌است. همچنان منابع مردمی می‌گویند که بر بام یا جنگلک این موتر نیز مسافر سوار بوده‌است. در میان جان ‌باختگان این حادثه زنان و در میان زخمیان آن کودکان نیز شامل اند. آمر مطبوعات و روابط عامه، فرماندهی پولیس بدخشان می‌گوید که زخمیان برای درمان به شفاخانه ولایتی بدخشان در شهر فیض ‌آباد منتقل شده‌‌اند و وضعیت برخی از زخمی‌ها وخیم است.

خرابی جاده‌ها و بی‌پروایی راننده‌ها از علت‌های اصلی رویدادهای ترافیکی در کشور دانسته می‌شود. همچنان جاده‌ مسیر ولسوالی خاش ولایت بدخشان یکی از مسیرهای سخت ‌گذر این ولایت است که هر از گاهی به ‌دلیل بی‌‌احتیاطی رانندگان این مسیر رویدادهای ترافیکی به‌وقوع می‌‌پیوندد.