علی خامنه‌ای، رهبر ایران، روز یک‌شنبه در سی‌‌وچهارمین سالگرد آیت‌‌الله خمینی، رهبر پیشین ایران، از عملکرد سخت‌گیرانه‌اش در مقابل کشور‌های غربی دفاع کرد. رهبران تاکید می‌کند که  سازش با این کشورها، تنها سبب خصومت بیشتر دشمنان ایران خواهد شد. وی در این سخنرانی به‌صورت مستقیم به امریکا و اسراییل تاخت و تاز کرد و گفت […]

علی خامنه‌ای، رهبر ایران، روز یک‌شنبه در سی‌‌وچهارمین سالگرد آیت‌‌الله خمینی، رهبر پیشین ایران، از عملکرد سخت‌گیرانه‌اش در مقابل کشور‌های غربی دفاع کرد.

رهبران تاکید می‌کند که  سازش با این کشورها، تنها سبب خصومت بیشتر دشمنان ایران خواهد شد. وی در این سخنرانی به‌صورت مستقیم به امریکا و اسراییل تاخت و تاز کرد و گفت که دشمنی‌‌های استکبار و صهیونیسم جهانی با ملت ایران، بر اثر عقب‌‌نشینی‌‌های موضعی کم‌رنگ یا محو نمی‌‌شود.

علی خامنه‌‌ای، رهبر ایران، روز یک‌شنبه از عمل‌کرد سخت‌گیرانه‌‌اش در مقابل کشور‌های غربی دفاع کرد و گفت که سازش با این کشورها فقط موجب خصومت بیشتر دشمنان ایران خواهد شد. خامنه‌‌ای که در سی‌‌و‌چهارمین سالگرد آیت‌‌الله خمینی، رهبر پیشین و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، سخنرانی می‌کرد،‌ در دفاع از موقف گیری‌‌های سخت‌گیرانه‌‌اش در مقابل کشورهای غربی گفت که در موارد متعددی عقب‌نشینی‌‌های ایران موجب شد غرب بیشتر متعرّض شود. وی تاکید می‌کند که برخی از مردم به اشتباه فکر‌کنند که اگر در مواردی ایران از موقف خود عقب‌نشینی کند، دشمنی امریکا، استکبار جهانی، یا اسراییل در برابر ما کاهش پیدا می‌کند.

خامنه‌ای بدون ذکر نام کدام کشوری مشخص تاکید کرد که در برخی دولت‌های این چند دهه، افرادی معتقد به‌عقب‌‌نشینی و امتیاز دادن بودند، اما در یکی از این دولت‌‌ها، همان کشوری که در مقابل آن عقب‌‌نشینی کرده بودیم، برای رییس‌جمهور ما کیفر خواست صادر کرد و او را به دادگاه غیابی کشاند.

رهبری ایران در جریان سخنرانی‌‌اش به صورت مستقیم به امریکا و اسراییل تاخت و تاز کرد و گفت که دشمنی‌‌های استکبار و صهیونیسم جهانی با ملت ایران، بر اثر عقب‌‌نشینی‌‌های موضعی کم‌رنگ یا محو نمی‌‌شود.

خامنه‌ای همچنین با اشاره به اعتراضات ضد حکومت این کشور، غرب را مسوول اعتراضات مردمی این کشور دانست.

این اظهارات رهبر ایران در حالی بیان شده است که تنش میان تهران و کشور‌های غربی بر سر برنامه هسته‌‎‌ای این کشور با بن‌بست مواجه شده‌است، برنامه‌‌ای که پنج سال قبل پیشترفت عمده داشت.