سید ابراهیم رییسی رییس‌جمهور ایران، در تجمع راهپیمایان چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در تهران، بار دیگر بر شکست دشمنان ایران تاکید کرد و گفت که تجمع امروزی بیانگر این شکست است. وی با تاکید بر مبارزه جدی علیه گروه‌های تروریستی گفت که تامین امنیت در منطقه در عدم حضور امریکا است. […]

سید ابراهیم رییسی رییس‌جمهور ایران، در تجمع راهپیمایان چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در تهران، بار دیگر بر شکست دشمنان ایران تاکید کرد و گفت که تجمع امروزی بیانگر این شکست است.

وی با تاکید بر مبارزه جدی علیه گروه‌های تروریستی گفت که تامین امنیت در منطقه در عدم حضور امریکا است. وی هم‌چنان امریکا را متهم کرد که در موضوع پرونده هسته‌ای ایران نیز صادقانه گام بر نمی‌دارد.

ابراهیم رییسی رییس‌جمهور ایران، در مراسمی به‎‌مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی ایران، این روز را نقط عطف برای کشورش خواند. رییس جمهور ایران که در یک تجمع بزرگ مردمی صحبت می‌کرد گفت که حضور با شکوهی مردم، نشان می‌دهد که دشمنان کشورش شکست خورده و مداخلات امریکا در امور داخلی این کشور بیپ‌نتیجه مانده است.

رییس‌جمهور ایران با اشاره به‌جایگاه کنونی ایران در عرصه‌‌های گوناگون نسبت به دوره پیش از انقلاب گفت که کشورش اکنون در خیلی از عرصه‌ها مقام‌‌های چهارم و پنجم دارد که ناشی از اعتماد به نفس است. وی تاکید کرد که دشمنان ایران پس از جنگ نظامی و شکستی که خوردند، تهدیدها و تحریم‌‌ها را شدت بخشیدند. وی هم‌چنان تاکید کرد که خود امریکایی‌ها اعلام کردند که فشار حداکثری شکست خورده است.

رییسی با بیان این‌که دشمنان جنگ ترکیبی به راه انداختند گفت که ملت ایران دشمنان و ترفندهای‌شان را می‌‌شناسد. وی خطاب به امریکایی ‌ها گفت که شما می ‌خواهید انسجام ملی ما را هدف قرار دهید، اما تجمع امروزی ملت ایران پاسخ روشن برای شماست.

وی با شاره به موضوع هسته‌‌ای ایران تاکید کرد که آژانس ۱۵ بار اعلام کرده که ایران هیچ انحرافی ندارد. وی هم‌چنان بار دیگر امریکا را متهم کرد که داعش را ایجاد کرده است.

رییس‌‌جمهور ایران با تاکید بر همکاری‌های منطقه‌ای در بخش‌هایی مختلف گفت که امنیت منطقه در عدم حضور امریکا است.