https://www.youtube.com/watch?v=ImdTb-IiCi8 به رغم تعهد رهبران دولت وحدت ملی به آوردن زودهنگام اصلاحات انتخاباتی، حالا که ده ماه از عمر این دولت می گذرد، از اصلاحات انتخاباتی خبری نیست.چهار ماه پیش کمیسیون اصلاحات انتخاباتی تشکیل شد، اما بنا به اختلافات موجود بین ریاست جمهوری و ریاست اجراییه برسر اعضا این کمیسیون، این کمیسیون در بلاتکلیفی به […]

https://www.youtube.com/watch?v=ImdTb-IiCi8

به رغم تعهد رهبران دولت وحدت ملی به آوردن زودهنگام اصلاحات انتخاباتی، حالا که ده ماه از عمر این دولت می گذرد، از اصلاحات انتخاباتی خبری نیست.چهار ماه پیش کمیسیون اصلاحات انتخاباتی تشکیل شد، اما بنا به اختلافات موجود بین ریاست جمهوری و ریاست اجراییه برسر اعضا این کمیسیون، این کمیسیون در بلاتکلیفی به سر می برد.هنوز گفته می شود رای زنی برای گزینش اعضای این کمیسیون جریان دارد.

انتخابات پارلمانی کشور هم در موعد مقررش برگزار نشد و معلوم نیست که چه زمانی ما انتخابات پارلمانی خواهیم داشت. این در حالی است که، بسیاری مشروعیت حقوقی مجلس نمایندگان را پس از اول سرطان زیر پرسش می برند. از سوی دیگر، نصاب در سنا هم بنا به این که انتخابات شورای های ولسوالی برگزار نشده، تکمیل نیست.

بشیر عظیمی این موضوع را در این برنامه سرنوشت با آقایان گل احمد مدد زی عضو کمیسون اصلاحات انتخاباتی، و ذلگی سجاد استاد دانشگاه به بحث و بررسی گرفته است.