عباسعلی ارجمندی، مدیرکل دفتر مدیریت بحران ولایت سیستان و بلوچستان گفته است که پنج مسیر در این ولایت از شب گذشته بر اثر سیلاب بسته شده است. به گفته وی و براساس اعلام سازمان هواشناسی، در بیست و چهار ساعت گذشته شصت میلی ‌متر باران باریده و تلاش نیروهای امدادی و پلیس برای بازگشایی این […]

عباسعلی ارجمندی، مدیرکل دفتر مدیریت بحران ولایت سیستان و بلوچستان گفته است که پنج مسیر در این ولایت از شب گذشته بر اثر سیلاب بسته شده است.

به گفته وی و براساس اعلام سازمان هواشناسی، در بیست و چهار ساعت گذشته شصت میلی ‌متر باران باریده و تلاش نیروهای امدادی و پلیس برای بازگشایی این مسیر همچنان ادامه دارد. سیل در جنوب سیستان و بلوچستان از حدود سه هفته پیش آغاز شده و خسارات فراوانی را به این ولایت وارده کرده است. مدیرکل دفتر مدیریت ستاد بحران در سیستان و بلوچستان برآورد خسارت های سیل اخیر این ولایت را حدود “سه هزار و سه صد میلیارد تومان” اعلام کرده که بیشترین خسارت به ترتیب مربوط به بخش ‌راه، مسکن و کشاورزی بوده است. بااینهمه، آقای ارجمندی افزوده است که درحال حاضر یکهزار و پنجصد و چهل و دو روستا در جنوب سیستان و بلوچستان درگیر سیلاب استند.