تیم ملی فوتبال فرانسه در چهارمین و آخرین بازی مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در ورزشگاه البیت مقابل انگلیس به میدان رفت و با غلبه بر سه شیر، جمع تیم‌های حاضر در مرحله نیمه نهایی را کامل کرد. فرانسه در حالی این بازی را با نتیجه ۲ بر یک به سود خود […]

تیم ملی فوتبال فرانسه در چهارمین و آخرین بازی مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در ورزشگاه البیت مقابل انگلیس به میدان رفت و با غلبه بر سه شیر، جمع تیم‌های حاضر در مرحله نیمه نهایی را کامل کرد.

فرانسه در حالی این بازی را با نتیجه ۲ بر یک به سود خود خاتمه داد که ابتدا با گل دقیقه ۱۷ چوامنی پیش افتاد و در ادامه این هری کین بود که در دقیقه ۵۴ با یک ضربه پنالتی کار را به تساوی کشاند اما این پایان کار نبود و اولیویه ژیرو موفق شد در دقیقه ۷۸ گل برتری فرانسوی‌ها را به‌ثمر برساند. انگلیس اگرچه بار دیگر صاحب یک ضربه پنالتی شد و فرصت داشت باز هم بازی را به تساوی بکشاند اما این بار و در دقیقه ۸۷ هری کین موفق نشد ضربه پنالتی را به گل تبدیل کند تا بدین سان رویای انگلیسی‌ها بر باد برود و باز هم جام به خانه نرود!

هری کین با ۵۳ گل زده در کنار وین رونی به صدر برترین گلزنان تاریخ انگلیس صعود کرد.

بدین ترتیب و در پایان مرحله یک چهارم نهایی؛ تیم‌های کرواسی و آرژانتین در نیمه نهایی به مصاف هم می‌روند و فرانسه نیز مقابل مراکش قرار خواهد گرفت.