در ادامه‌ی رقابت‌های دور چهارم لیگ بزکشی کشور، تیم‌های ولایت بغلان و بامیان، و تیم‌های ولایت تخار و جوزجان به مصاف هم رفتند. بازی نخست میان تیم‌های بغلان و بامیان برگزارشد که بغلان توانست بامیان را شکست دهد. هم‌چنان، در دومین بازی که میان تیم‌های تخار و جوزجان برگزارشد، تخارحریف خود را مغلوب کرد. درهمین‌حال […]

در ادامه‌ی رقابت‌های دور چهارم لیگ بزکشی کشور، تیم‌های ولایت بغلان و بامیان، و تیم‌های ولایت تخار و جوزجان به مصاف هم رفتند.

بازی نخست میان تیم‌های بغلان و بامیان برگزارشد که بغلان توانست بامیان را شکست دهد. هم‌چنان، در دومین بازی که میان تیم‌های تخار و جوزجان برگزارشد، تخارحریف خود را مغلوب کرد. درهمین‌حال مسوولان تیم بزکشی بغلان می‌گویند که ما آمادگی کامل داریم تا کپ قهرمانی امسال این لیگ را به‌خانه ببریم.

در ادامه‌ی رقابت‌های دور چهارم لیگ بزکشی کشور، تیم‌های ولایت بغلان و بامیان، و تیم‌های ولایت تخار و جوزجان به‌مصاف هم رفتند. در دیدار نخست، پیش از چاشت امروز، بغلان توانست با نتیجه‌ای پنج بر یک از سد بامیان گذشت. مسوولان و پهلوانان بغلان می‌گویند که باز برد و باخت دارد و ما در تمام رقابت‌های خود امادگی کامل داریم تا بتوانیم کپ قهرمانی را بالای سر ببریم.

در بازی دوم که میان تیم‌های تخار و جوزجان بعد از ظهر برگزار شد تیم بزکشی ولایت تخار نه بر یک حریف خویش را مغلوب کرد، دراین بازی پهلوان غلام هتریک کرد و سه بار گوساله را به خط رساند.  دراخرین بازی که قراربود میان تیم‌های بزکشی کندز و لوگر برگزارشود. اما به‌‎‎دلیل حاضرنشدن تیم بزکشی لوگر سه امتیاز این بازی به نفع تیم بزکشی ولایت کندز اعلام شد.

درهمین‌حال رییس فدراسیون بزکشی کشور می گوید هرتیم که از این رقابت‌ها انصراف دهد و یا حاضر به‌بازی نشود، سه امتیاز بازی به‌حریف وی واگذار می‌شود. این درحالی‌است که تیم کندهار دیروز رسما تا سه سال آینده از این لیگ انصراف داد. هم‌چنان، تیم بلخ حاضر به بازی با سمنگان نشد و سه امتیاز به نفع سمنگان اعلام شد.

هم‌چنان وی تاکید کرد که بعد از ختم این مسابقات تصمیم بر برکناری رییس فدراسیون بزکشی بدخشان خواهد گرفت و این تصمیم با مردم و بزرگان بدخشان گرفته خواهد شد.

ازسوی دیگر برخی هوادارن و علاقه مندان بزکشی، حضور تماشاچیان این مسابقات را پررنگ توصیف کردند.

گفتنی‌است که فردا دو بازی دیگر برگزار می‌گردد. گفته شده است که این بازی‌ها مدت ۱۰ روز ادامه دارد.