نیروهای امنیتی کشور پس از چندین ساعت نبرد توانستند کنترول دوباره ولایت کندز را به دست شان گیرند. کسانی که در انجام وظیفه خود غفلت کردند و سبب سقوط کندز شدند، مجازات خواهند شد. به گفته آقای غنی به زودی هیأتی برای بررسی رویداد کندز به این ولایت فرستاده می شود. در همین حال رییس […]

نیروهای امنیتی کشور پس از چندین ساعت نبرد توانستند کنترول دوباره ولایت کندز را به دست شان گیرند.

کسانی که در انجام وظیفه خود غفلت کردند و سبب سقوط کندز شدند، مجازات خواهند شد. به گفته آقای غنی به زودی هیأتی برای بررسی رویداد کندز به این ولایت فرستاده می شود. در همین حال رییس مجلس نمایندگان می گوید که نبود وزیر دفاع ملی سبب بروز بسیار از ناامنی ها در کشور شده است. عبدالرووف ابراهیمی سقوط شهر کندز به دست طالبان را نیز از بهر سرپرستی در وزارت دفاع ملی می داند. آقای ابراهیمی همچنان بر ادامه یافتن عملیات آغاز شده در کندز تأکید می کند و می گوید که مردم شهر کندز در حالت سختی به سر می برند و باید حکومت به نیازمندی های آنان توجه جدی کند.

در همین حال رییس مجلس نمایندگان می گوید که نبود وزیر دفاع ملی سبب بروز بسیار از ناامنی ها در کشور شده است. عبدالرووف ابراهیمی سقوط شهر کندز به دست طالبان را نیز از بهر سرپرستی در وزارت دفاع ملی می داند.

رییس جمهور غنی با تأکید به دوام عملیات نظامی به مسوولان نیروهای امنیتی و رهبری نظامی شهر کندز گفته است که باید ولسوالی های کندز و تمام زون شمال شرق از وجود دشمن پاک سازی شود.

سید حشمت الله سروری، این موضوع را با حضور آقایان جنرال “زلمی وردگ”  آگاه امور سیاسی و “اسماعیل روشنگر” استاد دانشگاه در برنامه کنونی آخرخط به بحث و بررسی

گرفته است.