رییس جمهور غنی روز گذشته برای شرکت در نشست بین المللی مبارزه با فساد، عازم لندن شد. پیش از سفرآقای غنی به لندن، نخست وزیر بریتانیا افغانستان و نایجریه را فاسد ترین کشورهای دنیا عنوان کرد. درهمین حال، شماری از اعضای شورای ملی می گویند، رییس جمهور غنی بدون هیچ دست آوردی مبارزه با فساد […]

رییس جمهور غنی روز گذشته برای شرکت در نشست بین المللی مبارزه با فساد، عازم لندن شد. پیش از سفرآقای غنی به لندن، نخست وزیر بریتانیا افغانستان و نایجریه را فاسد ترین کشورهای دنیا عنوان کرد. درهمین حال، شماری از اعضای شورای ملی می گویند، رییس جمهور غنی بدون هیچ دست آوردی مبارزه با فساد در نشست لندن شرکت کرده است و این مساله سبب خواهد شد تا جامعه جهانی کمک هایش را به افغانستان کاهش دهد.

چند ین سال است که افغانستان در رده فاسد ترین کشورهای جهان قرار دارد و به باور کارشناسان، حکومت وحدت ملی هم مانند حکومت پیشین، هیچ دست آوردی در امر مبارزه بافساد نداشته است.

حفیظ الله مصداق، این موضوع را باحضور ” محمد امین فرهنگ ” رییس نهاد خدمت گذاران کابل و ”  عبدالصمد مشتاق ” جامعه شناس و استاد دانشگاه، در برنامه « آخرخط » به بحث و بررسی گرفته است.