مذاکره دو روزه‌ی هیات‌های امارت اسلامی و ایالات متحده در دوحه؛ کابل در بدل ادامه‌ی کمک‌های بشر دوستانه‌ی امریکا، رفت‌وآمد مصون را فراهم می‌کند. همزمان با این توافق، خبرگزاری فرانسه گزارش داده که امریکا و بریتانیا به شهروندان‌شان در افغانستان هشدار داده‌اند که هوتل کابل سرینا را به‌گونه فوری ترک و از رفت‌وآمد به آن […]

مذاکره دو روزه‌ی هیات‌های امارت اسلامی و ایالات متحده در دوحه؛ کابل در بدل ادامه‌ی کمک‌های بشر دوستانه‌ی امریکا، رفت‌وآمد مصون را فراهم می‌کند.
همزمان با این توافق، خبرگزاری فرانسه گزارش داده که امریکا و بریتانیا به شهروندان‌شان در افغانستان هشدار داده‌اند که هوتل کابل سرینا را به‌گونه فوری ترک و از رفت‌وآمد به آن جلوگیری کنند.
هر چند امریکا و بریتانیا تااکنون در مورد این تهدیدات احتمالی بر هوتل سرینا معلوماتی را فاش نکرده اما این هشدار علنی چه برنامه‌ای را در پی دارد؟
مذاکرات دو روزه که از سوی دو طرف پر دست آورد خوانده می‌شود، آیا دروازه‌ی تعامل امریکا و امارت اسلامی را باز خواهد کرد؟
در این برنامه گرداننده عایشه شریفی با آقایان عبدالرحمان الهی استاد دانشگاه، حیات‌الله موساخیل عضو شورای اجرایی حزب حرکت اسلامی افغانستان و جبار اکبری فعال سیاسی در مورد برایند مذاکرات دو روزه هیات‌های امریکایی و امارت اسلامی گفت‌وگو کرده‌است.