رییس کمیسیون اصلاح نظام انتخاباتی می گوید که هیچ دخالتی از سوی حکومت درکار این کمیسیون صورت نگرفته است. کمیسیون اصلاح نظام انتخاباتی بعد از گذشت یک ماه طرح پیشنهادی خود را در زمینه آوردن اصلاحات انتخاباتی به ریاست اجرایی حکومت سپرد. شاه سلطان عاکفی رییس کمیسیون اصلاح نظام انتخاباتی می گوید که هیچ دخالتی […]

رییس کمیسیون اصلاح نظام انتخاباتی می گوید که هیچ دخالتی از سوی حکومت درکار این کمیسیون صورت نگرفته است.

کمیسیون اصلاح نظام انتخاباتی بعد از گذشت یک ماه طرح پیشنهادی خود را در زمینه آوردن اصلاحات انتخاباتی به ریاست اجرایی حکومت سپرد. شاه سلطان عاکفی رییس کمیسیون اصلاح نظام انتخاباتی می گوید که هیچ دخالتی از سوی حکومت در کار این کمیسیون صورت نگرفته است. به گفته وی، تمام پیشنهادهای این کمیسیون برخواسته از خواست های شهروندان کشور است.

رییس کمیسیون اصلاح نظام انتخاباتی می گوید که دروازه این کمیسیون برای پذیرفتن دیدگاه شهروندان کشور در راستای آوردن اصلاحات انتخاباتی باز است و هر نهادی می تواند دیدگاه های خود را برای آوردن اصلاحات در انتخابات با این کمیسیون شریک کند. آقای عاکفی باور دارد که رهبران حکومت وحدت ملی به پیشنهادهای این کمیسیون احترام می گذارند.

درهمین حال محمد عبده عضو مجلس نمایندگان می گوید نیاز است که برای برگشتاندن اعتماد شهروندان و کمک کشورهای کمک دهند به فرایند انتخابات، اصلاحات در نظام انتخاباتی به اساس پیشنهاد های کمیسیون اصلاح نظام انتخاباتی عملی شود.

درهمین حال محمد ناطقی مشاور معاون دوم ریاست اجرایی حکومت می گوید که حکومت وحدت ملی بعد از بررسی پیشنهاد های کمیسیون اصلاح نظام انتخاباتی کشور، آن را عملی خواهد کرد.

این درحالیست که به گفته رییس کمیسیون اصلاح نظام انتخابات، بعد از بررسی های دقیق و شنیدن دیدگاه های شهروندان کشور، این کمیسیون طرح پیشنهادی دوم و سوم خود را به حکومت ارایه خواهد کرد.