ریاست اجرایی می گوید که تاکنون بسته پیشنهادی کمیسیون اصلاح نظام انتخاباتی با ریاست جمهوری شریک نشده است. انتظار شهروندان کشور این است که رییس جمهوری و رییس اجرایی کار خود را روی بسته پیشنهادی کمیسیون اصلاح نظام انتخاباتی آغاز کنند. کار مشترک دو رهبر حکومت وحدت ملی نشان خواهد که تا چه اندازه کار […]

ریاست اجرایی می گوید که تاکنون بسته پیشنهادی کمیسیون اصلاح نظام انتخاباتی با ریاست جمهوری شریک نشده است.

انتظار شهروندان کشور این است که رییس جمهوری و رییس اجرایی کار خود را روی بسته پیشنهادی کمیسیون اصلاح نظام انتخاباتی آغاز کنند. کار مشترک دو رهبر حکومت وحدت ملی نشان خواهد که تا چه اندازه کار کمیسیون اصلاح نظام انتخاباتی برای آنان قابل قبول می باشد.

جاوید فیصل معاون سخنگوی ریاست اجرایی می گوید که احتمالا اختلافی میان رییس جمهور و رییس اجرایی در مورد بسته پیشنهادی کمیسیون اصلاح نظام انتخاباتی وجود نخواهد داشت؛ زیرا به باور آقای فیصل، اعضای این کمیسیون به گونه مشترک از سوی دو رهبر حکومت گزینش شده اند.ظاهرا انتخابات مجلس نمایندگان از بهر آوردن اصلاحات در نظام انتخاباتی به تعویق افتاده است. حالا باید تلاش صورت گیرد که این اصلاحات به زودی وارد شود.

این درحالیست که با گذشت حدود یک هفته از سپردن شدن بسته پیشنهادی کمیسیون اصلاح نظام انتخاباتی به ریاست اجرایی، هنوز هیچ بحث مشترکی میان رییس جمهور و رییس اجرایی در این باره صورت نگرفته است.