مسوولان در ریاست پاسپورت وزارت امور داخله می‌گویند که روند توزیع پاسپورت برای متقاضیان آن دوباره آغاز شده است. مولوی عالم‌گل حقانی رییس این نهاد روز 〈سه‌شنبه، ۱۳ میزان〉 در یک نشست خبری درکابل گفت که از تمام کارمندان ریاست پاسپورت خواسته شده است که کار خود را برای توزیع دوباره پاسپورت آغاز کنند. مولوی […]

مسوولان در ریاست پاسپورت وزارت امور داخله می‌گویند که روند توزیع پاسپورت برای متقاضیان آن دوباره آغاز شده است. مولوی عالم‌گل حقانی رییس این نهاد روز 〈سه‌شنبه، ۱۳ میزان〉 در یک نشست خبری درکابل گفت که از تمام کارمندان ریاست پاسپورت خواسته شده است که کار خود را برای توزیع دوباره پاسپورت آغاز کنند.

مولوی حقانی بر از بین بردن فساد و اخذ رشوت از این نهاد تاکید کرده و ازمتقاضیان و رسانه‌ها خواست که درصورت مشاهده اخذ رشوت و یا کمیشن کاری به مسوولان این اداره اطلاع دهند تا با متخلفان برخورد جدی صورت گیرد. به گفته‌ی وی، درقدم اول برای ۲۵ هزار متقاضی که حسابات بانکی آن‌ها تمام شده پاسپورت توزیع می ‌شود.سرپرست ریاست پاسپورت از اجرای معاشات سه ماهه‌ی تمام کارمندان این نهاد به‌زودی خبر داده است.در همین حال، سعید خوستی رییس مطبوعات وزارت امور داخله با تاکید به از بین بردن فساد در این اداره می‌گوید که روند توزیع تذکره‌ها نیز به‌زودی آغاز می‌شود.بر اساس معلومات مسوولان ریاست پاسپورت درحالی حاضر پاسپورت‌‌ها به‌شکل فعلی آن توزیع می‌شود این‌که در آینده چه شکل و لوگوی خواهد داشت تصمیم بعدی در باره آن گرفته می‌شود. این در حالیست که رهبری شورای وزیران امارت اسلامی درنشست دیروز ( دوشنبه، ۱۲ میزان) به وزارت امور داخله دستور داده بود که روند توزیع تذکره و پاسپورت‌ را آغاز کنند.