عمران خان، نخست‌وزیر پاکستان در دیدار با جان کری، نماینده‌ی ویژه‌ی امریکا در امور اقلیم روز گذشته 〈دوشنبه، ۳ عقرب〉 در شهر ریاض، پایتخت عربستان سعودی، بر جلوگیری از فروپاشی اقتصادی افغانستان تاکید کرده و گفته است که آزادسازی پول‌های منجمد شده‌ افغانستان برای رفاه مردم این کشور مهم است. دفتر نخست‌وزیر پاکستان در اعلامیه‌ای […]

عمران خان، نخست‌وزیر پاکستان در دیدار با جان کری، نماینده‌ی ویژه‌ی امریکا در امور اقلیم روز گذشته 〈دوشنبه، ۳ عقرب〉 در شهر ریاض، پایتخت عربستان سعودی، بر جلوگیری از فروپاشی اقتصادی افغانستان تاکید کرده و گفته است که آزادسازی پول‌های منجمد شده‌ افغانستان برای رفاه مردم این کشور مهم است.

دفتر نخست‌وزیر پاکستان در اعلامیه‌ای گفته است که عمران خان در این دیدار بر اهمیت یک افغانستان صلح‌آمیز و باثبات برای پاکستان و منطقه و هم‌چنان ضرورت تلاش جامعه جهانی برای حفظ صلح و امنیت و جلوگیری از بحران انسانی در افغانستان تاکید کرده است. براساس این اعلامیه، تعامل مثبت با افغانستان و آزادسازی منابع اقتصادی و دارایی‌های مالی این کشور برای رفاه افغانستانی‌ها به‌عنوان یک ضرورت، مهم است.