مسوولان ریاست حفظ و مراقبت سالنگ‌ها می‌گویند که شاه‌راه سالنگ به‌دلیل بارش برف توام با وزش باد، از بامداد روز 〈یک‌شنبه، ۱۴ قوس〉 به این‌سو به روی موترهای تناژ بلند 〈تریلری〉 بسته شده است. عبدالله عبید، مسوول حفظ و مراقبت سالنگ‌ها می‌گوید که بر بنیاد پیش‌بینی آنان، برف‌‌باری در سالنگ شمالی و جنوبی تا پایان […]

مسوولان ریاست حفظ و مراقبت سالنگ‌ها می‌گویند که شاه‌راه سالنگ به‌دلیل بارش برف توام با وزش باد، از بامداد روز 〈یک‌شنبه، ۱۴ قوس〉 به این‌سو به روی موترهای تناژ بلند 〈تریلری〉 بسته شده است.

عبدالله عبید، مسوول حفظ و مراقبت سالنگ‌ها می‌گوید که بر بنیاد پیش‌بینی آنان، برف‌‌باری در سالنگ شمالی و جنوبی تا پایان امروز ادامه خواهد یافت. به گفته‌‌ی وی، ضخامت برف در شمال سالنگ ۲۰ سانتی‌متر و در جنوب این شاه‌راه ۱۵ سانتی‌متر است. آقای عبید، از رانندگان موترهای مسافربری خواست که هنگام عبور از این گذرگاه، با خود وسایل مورد نیاز، از جمله زنجیر تایر، غذا و البسه زمستانی داشته باشند.

گفتنی‌است که هنگام بارش برف در سالنگ، مسوولان همواره توصیه کرده‌اند که رانندگان سرعت مجاز، وزن مجاز و ارتفاع مجاز را نیز در نظر بگیرند.