مجمع نزهت فکری افغانستان روز 〈دوشنبه، ۲۰ جدی〉 در نشست خبری از کارنامه‌ی نظامی و عقلانیت سیاسی، سردار قاسم سلیمانی فرمانده‌ نیروی قدس سپاه پاسداران یاد آوری کرد. در این نشست، حسینی مزاری رییس مجمع فرهنگی تبیان کارنامه‌های سردار قاسم سلیمانی در راستای مبارزه با گروه های تروریستی در منطقه را قابل وصف خواند. حسینی […]

مجمع نزهت فکری افغانستان روز 〈دوشنبه، ۲۰ جدی〉 در نشست خبری از کارنامه‌ی نظامی و عقلانیت سیاسی، سردار قاسم سلیمانی فرمانده‌ نیروی قدس سپاه پاسداران یاد آوری کرد.

در این نشست، حسینی مزاری رییس مجمع فرهنگی تبیان کارنامه‌های سردار قاسم سلیمانی در راستای مبارزه با گروه های تروریستی در منطقه را قابل وصف خواند.

حسینی مزاری هم‌چنان تاکید کرده است که امارت اسلامی نباید به کشورهای غربی اتکا کند؛ بلکه به هدف به‌رسمیت شناخته شدن به کشورهای منطقه مانند ایران و پاکستان روابط نزدیک را ایجاد کند. در همین حال، محمد رفاه مصباع رییس مجمع نزهت فکری افغانستان می‌گوید که قاسم سلیمانی فراتر از جغرافیاعمل می‌کرد و مبارزه‌ی او علیه گروه تروریستی داعش در منطقه بی‌نظیر است. وی هم‌چنان از امارت اسلامی خواست که باید به حقوق تمام شهروندان کشور احترام کند. رییس مجمع فرهنگی تبیان افزوده است که مردم باید با نظام فعلی هم‌کاری کنند. وی هم‌چنان افزوده است که امارت اسلامی باید زمینه‌های تحصیلی و شغلی را برای شهروندان کشور ایجاد کند.