پس از به قدرت رسیدن امارت اسلامی دانشگاه‌های دولتی یگانه دانشگاه‌های کشور هستند که تاکنون فعالیت خود را از سر نگرفته اند. در ۱۲۹ روز، دانشجویان دانشگاه‌های دولتی کشور در سر در گمی به سر می‌برند و نگران آینده‌ی تحصیلی خویش هستند. در همین حال، روز 〈چهارشنبه، ۲۲ جدی〉 عبدالباقی حقانی سرپرست وزارت تحصیلات عالی […]

پس از به قدرت رسیدن امارت اسلامی دانشگاه‌های دولتی یگانه دانشگاه‌های کشور هستند که تاکنون فعالیت خود را از سر نگرفته اند. در ۱۲۹ روز، دانشجویان دانشگاه‌های دولتی کشور در سر در گمی به سر می‌برند و نگران آینده‌ی تحصیلی خویش هستند.

در همین حال، روز 〈چهارشنبه، ۲۲ جدی〉 عبدالباقی حقانی سرپرست وزارت تحصیلات عالی امارت اسلامی، گفته است که دانشگاه‌های دولتی نسبت مشکلات اقتصادی از فعالیت باز مانده بودند و اما این دانشگاه‌ها به زودی فعالیت خود را آغاز خواهد کرد. وی افزوده که وزارت تحصیلات عالی تلاش دارد تا یک دانشگاه را در سطح بین‌الملل در کشور ایجاد کند. سرپرست وزارت تحصیلات عالی می‌گوید که امارت اسلامی به تحصیلات جوانان کشور توجه ویژه‌ی دارد و خلاف تحصیل جوانان به ویژه بانوان نیست و بدین منظور برای تمامی دانشگاه‌های خصوصی در چهارچوب شریعت اسلامی اجازه‌ی فعالیت داده شده است.