مولوی عبدالسلام حنفی معاون رییس‌الوزرای حکومت سرپرست با رییس سازمان صحی جهان برای افغانستان دیدار کرده و از او خواسته که کیت‌های تشخیصیه‌ی ویروس اومیکرون را فراهم کند. انعام‌الله سمنگانی معاون سخن‌گوی امارت اسلامی در صفحه‌ی تویترش نوشته که در این دیدار رییس سازمان صحی جهان برای افغانستان در رابطه به تطبیق برنامه‌ی صحت ‌مندی […]

مولوی عبدالسلام حنفی معاون رییس‌الوزرای حکومت سرپرست با رییس سازمان صحی جهان برای افغانستان دیدار کرده و از او خواسته که کیت‌های تشخیصیه‌ی ویروس اومیکرون را فراهم کند.

انعام‌الله سمنگانی معاون سخن‌گوی امارت اسلامی در صفحه‌ی تویترش نوشته که در این دیدار رییس سازمان صحی جهان برای افغانستان در رابطه به تطبیق برنامه‌ی صحت ‌مندی معلومات داده و گفته که تا اکنون ۲۳۰۰  کلینیک و مراکز صحی زیر پوشش این برنامه آمده است و تلاش می‌کنند تا سال ۲۰۲۳  برای ادامه آن، منابع بدست آورند. مولوی عبدالسلام حنفی معاون اداری ریاست‌الوزراء در این دیدار اطمینان داده که امارت اسلامی با برنامه‌های صحت‌مندی، پولیو و سایر بخش‌ها، هم‌کاری کامل می‌کند. این درحالی‌است که جهان با نوعی جهش یافته‌ی ویروس کرونا اومیکرون دست‌وپنجه نرم می‌‌کنند اما افغانستان کیت‌های تشخیصیه‌ی این ویروس را ندارند.