شماری از رانندگان از خرابی مسیر شاهراه کابل- کندهار نگرانی می‌کنند. آنان می‌گویند که جنگ‌های پسین و گشت‌و‌گذار موترهای باربری با تناژ بلند سرک‌ها را تخریب کرده و باعث ایجاد مشکلات زیادی شده است. رانندگان از حکومت سرپرست می‌خواهند که جلو موترهای باربری با تناژ بلند را بگیرد و در بازسازی جاده‌ها از مواد با […]

شماری از رانندگان از خرابی مسیر شاهراه کابل- کندهار نگرانی می‌کنند. آنان می‌گویند که جنگ‌های پسین و گشت‌و‌گذار موترهای باربری با تناژ بلند سرک‌ها را تخریب کرده و باعث ایجاد مشکلات زیادی شده است.

رانندگان از حکومت سرپرست می‌خواهند که جلو موترهای باربری با تناژ بلند را بگیرد و در بازسازی جاده‌ها از مواد با کیفیت استفاده کند.

جنگ‌های پسین، عدم کنترل موترهای باربری با تناژ بلند و استفاده از مواد بی‌کیفیت در ساخت جاده‌ها به ویژه شاهراه‌های کشور از جمله عواملی تخریب کننده‌ای شاهراه‌ها دانسته می‌شود. شماری از رانندگانی که در شاهراه‌ کابل_کندهار رفت‌وآمد دارند، از خرابی جاده‌ها نگرانی می‌کنند و می‌‌افزایند که سرک‌‌ها به‌دلیل گشت‌وگذار موترهای باربری با تناژ بلند تخریب شده و سبب ایجاد مشکلات زیادی شده است. آنان تاکید می‌کنند که اگر حکومت طالبان تناژ موترهای باربری را درست مدیریت نکند، این جاده‌‌ها به‌ گونه‌ی کامل تخریب خواهند شد.

در عین حال، شماری از رانندگان می‌گویند که حکومت سرپرست در ساخت جاده باید از مواد با کیفیت استفاده کند.

از سویی‌هم، سخن‌گوی وزارت فواید عامه حکومت سرپرست در رابطه به خرابی شاهراه کابل_کندهار می‌گوید که، برنامه‌هایی را برای بازسازی شاهر‌راه‌ها روی دست دارد.

رانند‌گان درحالی از انتقال موترهای با تناژ بلند از شاهراه‌‌ها و تخریب جاده‌‌ها سخن می‌‌گویند که در حال حاضر شاهراه‌های کلان کشور به گونه‌ی درست بازسازی نشده است.