شماری از فعالان مدنی و نمایندگان مردم غزنی در مجلس نمایندگان از افرایش ناامنی ها و گروگان گیر در این ولایت ابراز نگرانی می کنند. آنان مدعی هستند که مسوولان محلی غزنی برای تأمین امنیت باشندگان این ولایت تلاش نمی کنند. غزنی از ولایت های است که از چند سال به این سو باشندگان آن […]

شماری از فعالان مدنی و نمایندگان مردم غزنی در مجلس نمایندگان از افرایش ناامنی ها و گروگان گیر در این ولایت ابراز نگرانی می کنند.

آنان مدعی هستند که مسوولان محلی غزنی برای تأمین امنیت باشندگان این ولایت تلاش نمی کنند.

غزنی از ولایت های است که از چند سال به این سو باشندگان آن از نبود امنیت شکایت دارند. شکایتی که ظاهرا حکومت به آن توجه نکرده است.در کنار افزایش جنگ، گروگان گیری از دیگر مشکلاتی است که باشندگان غزنی با آن دست و پنچه نرم می کنند.

شماری از اعضای جامعه مدنی و نمایندگان مردم غزنی در مجلس نمایندگان از افرایش گروگان گیری و ناامنی دراین ولایت شکایت دارند.علی اکبر قاسمی نماینده مردم غزنی در مجلس نمایندگان می گوید که مسولان محلی غزنی در امر تامین امینت باشندگان این ولایت کم کاری می کنند.

باربار نمایندگان مردم غزنی در مجلس نمایندگان سر پرست آن ولایت را به همکاری با مخالفان مسلح متهم کرده اند؛ ادعای که هر بار ازسوی سرپرست ولایت غزنی بی اساس خوانده شده است.

محمد الله فرزان از فعالان مدنی ولایت غزنی می گوید که باید سرپرست ولایت این ولایت بدلیل بیکاره گی اش برکنار شود.

با این حال، موسی خان اکبر زاده سرپرست ولایت غزنی این ادعا ها را رد می کند و می گوید که آقای علی اکبر قاسمی نماینده مردم غزنی در مجلس متهم به غصب زمین است و به همین دلیل دست به تهمت و افترا علیه مسوولان محلی این ولایت می زند.

این خواست ها در حالی از سوی شماری از باشندگان غزنی به حکومت مرکزی ارایه می شود که این نوع خواست ها از ولایت های دیگر نیز به آدرس حکومت ارایه شده است، اما حکومت به آن توجهی نکرده است.