مسوولان محلی ولایت غور می گویند که باشندگان ولسوالی پسابند این ولایت به دلیل شدت گرفتن درگیری ها در محاصره اقتصادی قرار دارند. سخنگوی والی غور می گوید که ازسه ماه بدین سو، راه‌های مواصلاتی ولسوالی پسابند به مرکز این ولایت مسدود است. عبدالحی خطیبی، سخنگوی والی غور می گوید که باشندگان ولسوالی پسابند این […]

مسوولان محلی ولایت غور می گویند که باشندگان ولسوالی پسابند این ولایت به دلیل شدت گرفتن درگیری ها در محاصره اقتصادی قرار دارند. سخنگوی والی غور می گوید که ازسه ماه بدین سو، راه‌های مواصلاتی ولسوالی پسابند به مرکز این ولایت مسدود است.

عبدالحی خطیبی، سخنگوی والی غور می گوید که باشندگان ولسوالی پسابند این ولایت در شرایط بد اقتصادی بسر می‌برند. آقای خطیبی می افزاید که راه‌های مواصلاتی این ولسوالی با دیگر ولسوالی‌ها و مرکز شهر از سه ماه بدین سو مسدود شده است و باشندگان این ولسوالی توان رفتن به دیگر مناطق غور را ندارند. در همین حال، یک عضو ریاست معارف ولایت غور می گوید که از زمان آغاز درگیری میان نظامیان کشور و هراس افگنان در ولسوالی پسابند، فعالیت‌های آموزشی نیز در این منطقه تعطیل شده است. سخنگوی والی غور نیز مسدود بودن مکتب‌ها در ولسوالی پسابند را تایید می کند. نزدیک به دو هفته از جنگ ولسوالی پسابند غور می‌گذرد و اکنون هم درگیری‌ها به صورت پراگنده در بخش‌های گوناگون آن ولسوالی جریان دارد.