گروهی از آدم ربایان در ولایت غزنی بازداشت شده اند که می خواستند، بیست و پنج تن از کودکان را به پاکستان منتقل کنند. سرپرست فرماندهی پلیس ولایت غزنی می گوید که آدم ربایان این کودکان را از ولسوالی های مختلف ولایت غزنی به بهانه فراگیری آموزش های دینی به پاکستان انتقال می دادند. این […]

گروهی از آدم ربایان در ولایت غزنی بازداشت شده اند که می خواستند، بیست و پنج تن از کودکان را به پاکستان منتقل کنند. سرپرست فرماندهی پلیس ولایت غزنی می گوید که آدم ربایان این کودکان را از ولسوالی های مختلف ولایت غزنی به بهانه فراگیری آموزش های دینی به پاکستان انتقال می دادند.

این کودکان از ولسوالی های اندر، آب بند و قره باغ ولایت غزنی توسط آدم ربایان جمع آوری شده بودند. این کودکان دو روز در بند آدم ربایان قرار داشتند و شماری از آنان از شدت تشنگی در وضعیت ناگواری قرار گرفته بودند.

بیشتر این کودکان یتیم استند. آنان می گویند که آدم ربایان، آنان را برای فراگیری آموزش های دینی به پاکستان منتقل می کردند. مصطفی مایار سرپرست فرماندهی پلیس غزنی به خانواده های این کودکان اطمینان می دهد که کودکان شان مصوون اند و می توانند، آنان را از فرماندهی پلیس غزنی تسلیم شوند. در پیوند به این رویداد دو آدم ربا و یک راننده بازداشت شده است.