عبدالله عبدالله رییس اجرایی حکومت می گوید که با موافقتنامه صلح با گلبدین حکمتیار مخالف نیست. به گفته آقای عبدالله، موافقتنامه صلح با آقای حکمتیار، مسأله‌‎ای ساده نیست و باید بحث‎های جدی در این باره صورت گیرد. عبدالله عبدالله رییس اجرایی حکومت در جلسه شورای وزیران گفته است که با موافقتنامه صلح حکومت و جناح […]

عبدالله عبدالله رییس اجرایی حکومت می گوید که با موافقتنامه صلح با گلبدین حکمتیار مخالف نیست. به گفته آقای عبدالله، موافقتنامه صلح با آقای حکمتیار، مسأله‌ای ساده نیست و باید بحثهای جدی در این باره صورت گیرد.

عبدالله عبدالله رییس اجرایی حکومت در جلسه شورای وزیران گفته است که با موافقتنامه صلح حکومت و جناح نظامی حزب اسلامی به رهبری گلبدین حکمتیار مخالف نیست، اما تاکید کرده است که امضا شدن این موافقنامه تمام مشکل را حل نمی کند.

آقای عبدالله می گوید که از آغاز در جریان گفتگوهای صلح با جناح نظامی حزب اسلامی بوده است و موافقنامه صلح با این جناح را مخالف منافع کشور نمی داند.

به باور آقای عبدالله، موافقتنامه صلح با جناح حزب اسلامی گلبدین حکمتیار، مسأله ‌ای ساده نیست و برای رسیدن نتایج مطلوب یک سلسله بحث‌ های مهم باید مطرح شود.

هرچند تا کنون جزییات نهایی پیش ‌نویس موافقتنامه صلح حکومت با گلبدین حکمتیار افشا نشده است؛ اما گفته می شود که، بیرون کردن این جناح از فهرست سیاه سازمان ملل و آمریکا و رهایی تمام زندانیان این جناح نظامی از خواست های عمده حکمتیار بوده است.