ریاست اجرایی پس از هفت ماه فرمانی مبنی بر خاکسپاری مجدد پیکر امیر حبیب الله کلکانی صادر کرد. اعضای کمیسیون برگزاری مراسم اعزاز و خاکسپاری مجدد پیکر امیر حبیب الله کلکانی می گویند که صدور فرمان از سوی حکومت در کار آنان خلل وارد نمی کند و فردا طی مراسم ویژه پیکر شاه کلکانی به […]

ریاست اجرایی پس از هفت ماه فرمانی مبنی بر خاکسپاری مجدد پیکر امیر حبیب الله کلکانی صادر کرد. اعضای کمیسیون برگزاری مراسم اعزاز و خاکسپاری مجدد پیکر امیر حبیب الله کلکانی می گویند که صدور فرمان از سوی حکومت در کار آنان خلل وارد نمی کند و فردا طی مراسم ویژه پیکر شاه کلکانی به خاک سپرده می شود.

پس از هفت ماه دادخواهی سر انجام حکومت وحدت ملی فرمان مبنی بر خاکسپاری مجدد پیکر امیر حبیب الله کلکانی صادر کرد. این فرمان از سوی ریاست اجرایی صادر شده است. هارون معترف رییس کمیسیون برگزاری مراسم اعزاز و خاکسپاری مجدد امیر حبیب الله کلکانی با استقبال از صدور فرمان از سوی رییس اجرایی می گوید که فردا مراسم به خاکسپاری مجدد پیکر امیر حبیب الله کلکانی را برگزار خواهند کرد. آقای معترف با تاکید بر حضور گسترده مردم، از ارگانهای امنیتی می خواهد که در کار تامین امنیت این مراسم توجه جدی کند.

یازده سنبله/شهریور از سوی کمیسیون مردمی اعزاز و خاکسپاری مجدد پیکر امیر حبیب الله کلکانی تعین شده است و قرار است فردا پنجشنبه مردم طی یک مراسم پیکر او را در تپه شهر آرای کابل به خاک بسپارند.