شماری از پایتخت نشینان در واکنش به شلیک های هوایى می گویند که شلیک گلوله باعث آسیب های روانی و در بسیاری از موارد منجر به تلفات شهروندان کشور شده است. درهمین حال، وزارت امور داخله می گوید که در پی شلیک های هوایی پنج تن زخم برداشته اند. شمارى از باشندگان کابل شب گذشته […]

شماری از پایتخت نشینان در واکنش به شلیک های هوایى می گویند که شلیک گلوله باعث آسیب های روانی و در بسیاری از موارد منجر به تلفات شهروندان کشور شده است. درهمین حال، وزارت امور داخله می گوید که در پی شلیک های هوایی پنج تن زخم برداشته اند.

شمارى از باشندگان کابل شب گذشته پس از آن دست به فیرهاى هوایى زدند که دو تن از ورزشکاران کشور در مسابقات مبارزه آزاد حریفان خارجى خود را شکست دادند. شماری از پایتخت نشینان می گویند که شلیک گلوله باعث آسیب های روانی شده و در بسیاری از موارد منجر به تلفات شهروندان کشور نیز شده است. حمیدالله یکی از پایتخت نشینان می گوید که موجودیت سلاح غیرقانونى نزد افراد از علت های شلیک هایی هوایی است. این باشنده کابل از حکومت می خواهد که افراد مسلح غیر مسوول را خلع سلاح کند.

وزارت امور داخله می گوید که در اثر شلیک های هوایی، شب گذشته در کابل و شماری از ولایت های دیگر پنج تن زخم برداشته اند. وضعیت صحى دو تن از زخمیان در بغلان و یک تن دیگر در کابل وخیم توصیف شده است. همچنان پلیس چندین تن را در پیوند به فیرهای هوایی بازداشت کرده است.