ده ها تن از باشندگان ولایت فراه دریک راهپیمایی خواهان برکنار والی این ولایت شدند. این چهارمین باری است که شماری از باشندگان فراه برضد والی این ولایت راهپیمایی می کنند. از حدود پانزده روز به این سو شماری از باشندگان ولایت فراه در مرکز این ولایت گردهم می آیند و علیه محمد آصف ننگ […]

ده ها تن از باشندگان ولایت فراه دریک راهپیمایی خواهان برکنار والی این ولایت شدند. این چهارمین باری است که شماری از باشندگان فراه برضد والی این ولایت راهپیمایی می کنند.

از حدود پانزده روز به این سو شماری از باشندگان ولایت فراه در مرکز این ولایت گردهم می آیند و علیه محمد آصف ننگ والی فراه شعار می دهند. آنان ادعا می کنند که آقای ننگ به فساد اداری و نفاق افگنی میان اقوام در فراه دست دارد. معترضان پیش از این پانزده روز مهلت گذاشته بودند تا والی فراه از سمت اش برکنار شود. محمد جواد یک معترض هشدار می دهد که اگر حکومت به خواست آنان رسیدگی نکند، شاهراه کابل- کندهار و کندهار- هرات را به روی مسافران خواهند بست.

در همین حال، محمد ناصر مهری سخنگوی والی فراه ادعاهای معترضان را بی بنیاد می خواند. آقای مهری می گوید که این راهپیمایی از سوی عناصر مافیایی سازندهی شده است.

این در حالیست که ناامنی ها در ولایت فراه افزایش یافته است و مسوولان محلی این ولایت می گویند که طالبان با سلاح های پیشرفته روسی تجهیز شده اند.