مجلس سنا به تصمیم اخیر دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا واکنش نشان داد. سناتوران می گویند که به رسمیت شناختن بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم اسراییل ازسوی رییس جمهور آمریکا نقض صریح قوانین بین المللی است. فیصل سمیع دبیر مجلس سنا می گوید که این کار رییس جمهور آمریکا به معنای زیر پا گذاشتن […]

مجلس سنا به تصمیم اخیر دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا واکنش نشان داد. سناتوران می گویند که به رسمیت شناختن بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم اسراییل ازسوی رییس جمهور آمریکا نقض صریح قوانین بین المللی است.

فیصل سمیع دبیر مجلس سنا می گوید که این کار رییس جمهور آمریکا به معنای زیر پا گذاشتن ارزش های اسلامی است و جهان اسلام نباید از کنار آن به سادگی بگذرد. دبیر مجلس سنا بر قطع روابط دیپلوماتیک کشورهای اسلامی با آمریکا تاکید می کند. آقای سمیع می گوید که تمام توافقات میان کشورهای اسلامی و آمریکا باید تعلیق شود.

پس اعلام بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم اسراییل از سوی دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا، اعتراض ها در تمام کشور های اسلامی به ویژه افغانستان اوج گرفته است. به تازگی اتحادیه عرب تصمیم دونالد ترامپ را ‌مورد انتقاد قرار داده است. این اتحادیه گفته است که اقدام اخیر دونالد ترامپ به تنش ها در منطقه می افزاید.