افراد وابسته به گروه طالبان سرنشینان یک موتر را در شاهراه غور– هرات گلوله باران کرده اند. این رویداد بامداد امروز در منطقه بازار میدانک بره خانه شهرفیروزکوه، مرکزولایت غور روی داده است. طالبان تمام سرنشینان یک موتر را در شاهراه غور- هرات به گلوله بستند. این رویداد بامداد روز دوشنبه در منطقه بازار میدانک […]

افراد وابسته به گروه طالبان سرنشینان یک موتر را در شاهراه غورهرات گلوله باران کرده اند. این رویداد بامداد امروز در منطقه بازار میدانک بره خانه شهرفیروزکوه، مرکزولایت غور روی داده است.

طالبان تمام سرنشینان یک موتر را در شاهراه غور- هرات به گلوله بستند. این رویداد بامداد روز دوشنبه در منطقه بازار میدانک بره خانه شهرفیروزکوه، مرکزولایت غور رخ داده است.

مقام‌ های محلی ولایت غور می‌گویند که صبح (روز سه شنبه ۲۸ حمل/فروردین) افراد وابسته به گروه طالبان در شاهراه هرات – غور شش مسافر را تیرباران کردند. اقبال نظامی، سخنگوی فرماندهی پلیس ولایت غور می گوید که این افراد، در شهر فیروزکوه مرکز این ولایت، یک موتر مسافربری “فلانکوچ” را توقف داده اند و ده سرنشین آن را به گلوله بستند. آقای نظامی می افزاید که بر اساس اطلاعات اولیه، در این گلوله باری شش مسافر شهید و چهار تن آنان زخمی شده اند.

عبدالحی خطیبی، سخنگوی والی غور می گوید که، سرنشینان این موتر که از ولایت دایکندی بودند، از ولایت هرات به سوی مرکز ولایت غور می ‌رفتند. آقای خطیبی می افزاید که یک هیأت متشکل از نیروهای امنیتی و اطلاعاتی به منطقه اعزام شده است.

در گذشته نیز در چندین مورد افراد مسلح در شاهراه غور – بامیان مسافران را به شهادت رسانده اند.