شماری از فعالان مدنی و شهریان کابل نیروهای امنیتی کشور را با اهدای دسته های گل تقدیر کردند.دهشت افگنان و تروریستان در حملات اخیر شان در کابل، غیرنظامیان را به شدت متأثر کردند.(امروز۷سنبله/شهریور) فعالان مدنی و شهریان کابل در جاده های که تروریستان حملات انتحاری و انفجاری انجام داده بودند، گل پاشی کردند. شهریان کابل […]

شماری از فعالان مدنی و شهریان کابل نیروهای امنیتی کشور را با اهدای دسته های گل تقدیر کردند.دهشت افگنان و تروریستان در حملات اخیر شان در کابل، غیرنظامیان را به شدت متأثر کردند.(امروز۷سنبله/شهریور) فعالان مدنی و شهریان کابل در جاده های که تروریستان حملات انتحاری و انفجاری انجام داده بودند، گل پاشی کردند. شهریان کابل و فعالان مدنی از نیروهای امنیتی کشور نیز با اهدای دسته های گل تقدیر کردند. یکی از فعالان مدنی می گوید که مردم افغانستان از انفجار و انتحار خسته شده اند و فقط صلح می خواهند.

در همین حال عبدالرووف ارزگانی آمر حوزه نهم امنیتی پلیس از حمایت مردم کابل و فعالان مدنی ستایش می کند و می گوید که این حرکت باعث انگیزه دادن بیشتر به نیروهای امنیتی در امر مبارزه با هراس افگنان می شود.