شماری از اعضای مجلس نمایندگان از مسوولان کمیسیون های انتخاباتی می خواهند که رای پاک را از رای تقلبی جدا کنند. چهار روز پس از برگزاری انتخابات پارلمانی، مجلس نمایندگان نشست برگزار کرد. حضور نمایندگان در این نشست کمرنگ است. شماری از اعضای مجلس نمایندگان، مسوولان کمیسیون مستقل انتخابات را به ضعف مدیریتی در کار […]

شماری از اعضای مجلس نمایندگان از مسوولان کمیسیون های انتخاباتی می خواهند که رای پاک را از رای تقلبی جدا کنند.

چهار روز پس از برگزاری انتخابات پارلمانی، مجلس نمایندگان نشست برگزار کرد. حضور نمایندگان در این نشست کمرنگ است. شماری از اعضای مجلس نمایندگان، مسوولان کمیسیون مستقل انتخابات را به ضعف مدیریتی در کار برگزاری انتخابات مجلس نمایندگان متهم می کنند. جعفر مهدوی، عضو مجلس نمایندگان می گوید که با توجه به حضور گسترده مردم در روز رای دهی، ضعف مدیرتی کمیسیون سبب شد که شماری زیادی از مردم از استمال رای خود به نفع نامزد دلخواه شان محروم شوند.

درهمین حال، عبدالرحمان رحمانی، عضو دیگر مجلس نمایندگان از مسوولان کمیسیون های انتخاباتی می خواهد که رای پاک را از رای تقلبی جدا کنند و اجازه مداخله در کار کمیسیون مستقل انتخابات را به هیچکس ندهند.

این سخنان در حالی مطرح می شود که پیش از این احزاب و جریان های سیاسی خواهان باطل شدن آرای شده اند که بدون کار گیری از سیستم بایومتریک در صندوق های رای دهی ریخته شده است، اما کمیسیون مستقل انتخابات گفته است که در زمینه باطل شدن یا شمارش آرای که بدون بایومتریک به صندوق ها ریخته شده تصمیم خواهد گرفت.