مسوولان محلی ولایت ارزگان می گویند که در پی درگیری میان نظامیان کشور و هراس افگنان در مربوطات این ولایت تلفات سنگینی بر هراس افگنان وارد شده است. درپی مقاومت سخت نظامیان کشور حملات تهاجمی افراد وابسته به گروه طالبان بر بخش هایی از ولایت ارزگان عقب زده شده است. دوست محمد نایاب سخنگوی والی […]

مسوولان محلی ولایت ارزگان می گویند که در پی درگیری میان نظامیان کشور و هراس افگنان در مربوطات این ولایت تلفات سنگینی بر هراس افگنان وارد شده است.

درپی مقاومت سخت نظامیان کشور حملات تهاجمی افراد وابسته به گروه طالبان بر بخش هایی از ولایت ارزگان عقب زده شده است. دوست محمد نایاب سخنگوی والی ارزگان می گوید که شب گذشته گروه طالبان با نظامیان کشور در اطراف شهر ترینکوت مرکز این ولایت درگیر شدند که درپی این درگیری، تلفات سنگینی بر هراس افگنان وارد شده است. در همین حال، عبدالکریم خادم زی، رییس شورای ولایتی ارزگان می گوید که درجریان این درگیری‎ها به نظامیان کشور نیز تلفات وارد شده است. این حمله طالبان درحالی صورت می گیرد که دو هفته قبل این گروه به قصد تصرف ترینکوت حمله کردند، اما پس از حمایت هوایی نیروهای بین المللی، از حومه شهر عقب رانده شدند.