اعضای شورای ولایتی ارزگان از فروش زمین های دولتی از سوی گروه طالبان در این ولایت نگرانی می کنند. به گفته اعضای شورای ولایتی ارزگان، گروه طالبان از چندی به این سو زمین های دولتی را با قباله که از سوی افراد این گروه طالبان تدوین شده است، به فروش می رساند. یک عضو شورای […]

اعضای شورای ولایتی ارزگان از فروش زمین های دولتی از سوی گروه طالبان در این ولایت نگرانی می کنند.

به گفته اعضای شورای ولایتی ارزگان، گروه طالبان از چندی به این سو زمین های دولتی را با قباله که از سوی افراد این گروه طالبان تدوین شده است، به فروش می رساند. یک عضو شورای ولایتی ارزگان که خواست نامش گرفته نشود به رسانه ها گفته است که، طالبان در مناطق تحت کنترول خود زمین های دولتی را غصب و آن را بالای مردم به قیمت مناسب می فروشند. این عضو شورای ولایتی ارزگان افزوده است که افراد  گروه طالبان با فروش زمین های دولتی جنگ افزار خریداری می کنند. به گفته این عضو شورای ولایتی ارزگان، اگر دولت مرکزی جلو این کار گروه طالبان را نگیرد، در بهار سال آینده طالبان خود را بیشتر از گذشته تجهیز کرده و مناطق بیشتری را دراین ولایت به کنترول خواهند آورد.

پیش از این گروه طالبان در ولایت ارزگان به مردم هشدار داده بودند که اگر از این گروه حمایت نکنند زمین های آنان را ضبط خواهند کرد.