یک روز دیگر به آغاز پیکارهای انتخاباتی نامزدان مجلس نمایندگان باقی مانده است. کمیسیون مستقل انتخابات از تمام نامزدان می خواهد که مطابق به لایحه کارزارهای انتخاباتی که کمیسیون تصویب کرده است، پیکارهایشان را به پیش ببرند. در تقویم انتخاباتی روز جمعه ششم ماه میزان آغاز کارزارهای انتخاباتی نامزدان مجلس نمایندگان در نظر گرفته شده […]

یک روز دیگر به آغاز پیکارهای انتخاباتی نامزدان مجلس نمایندگان باقی مانده است. کمیسیون مستقل انتخابات از تمام نامزدان می خواهد که مطابق به لایحه کارزارهای انتخاباتی که کمیسیون تصویب کرده است، پیکارهایشان را به پیش ببرند.

در تقویم انتخاباتی روز جمعه ششم ماه میزان آغاز کارزارهای انتخاباتی نامزدان مجلس نمایندگان در نظر گرفته شده است. این پیکارها تا بیست و ششم ماه میزان ادامه خواهد داشت. حفیظ الله هاشمی، سخنگوی کمیسیون مستقل انتخابات از نامزدان مجلس می خواهد که مطابق به لایحه کارزارهای انتخاباتی که کمیسیون تصویب کرده است، پیکارهایشان را به پیش ببرند. سخنگوی کمیسیون انتخابات می گوید که تا پنجم ماه میزان چهار هزار و چهارصد دستگاه بایومتریک به کمیسیون انتخابات تسلیم داده می شود. پرسش های زیادی در باره چگونگی استفاده از بایومتریک در روز رای دهی نزد مردم موجود است. روز دو شنبه احزاب و جریان های سیاسی از کمیسیون انتخابات خواستند که چگونگی استفاده از سیستم بایومتریک در روز انتخابات را روشن کند.

بر اساس معلومات کمیسیون مستقل انتخابات، مواد حساس انتخاباتی در ولایت های فراه، هرات و نیمروز به دفترهای ولایتی کمیسیون انتخابات انتقال داده شده و به ولایت های باقی مانده تا چند روز دیگر انتقال خواهد شد.