شماری از اعضای مجلس سنا به آغاز روند توزیع شناسنامه های الکترونیک واکنش نشان دادند. آنان می گویند که با آغاز این روند تنش های قومی در کشور تشدید می شود. پس از اختلافات میان اعضای مجلس نمایندگان بر سر آغاز روند توزیع شناسنامه های الکترونیک، (روز یکشنبه ۱۶ ثور/اردیبهشت) اعضای مجلس سنا نیز در […]

شماری از اعضای مجلس سنا به آغاز روند توزیع شناسنامه های الکترونیک واکنش نشان دادند. آنان می گویند که با آغاز این روند تنش های قومی در کشور تشدید می شود.

پس از اختلافات میان اعضای مجلس نمایندگان بر سر آغاز روند توزیع شناسنامه های الکترونیک، (روز یکشنبه ۱۶ ثور/اردیبهشت) اعضای مجلس سنا نیز در مورد آغاز این روند دو دسته شدند. شمار از اعضای مجلس سنا می گویند نیاز است تا روند توزیع شناسنامه های الکترونیک تجدید نظر شود و موارد اختلافی دوباره به بحث گذاشته شود. محمد علم ایزدیار، معاون مجلس سنا می گوید که با آغاز این روند تنش های قومی در کشور تشدید پیدا می کند.

اما شمار دیگری از اعضای مجلس سنا می گویند روند توزیع شناسنامه های الکترونیک قانونی است و باید این روند در ولایت ها نیز آغاز شود.

این سخنان در حالی مطرح می شود که پیش از این بر سر روند توزیع شناسنامه های الکترونیک میان رییس جمهور و رییس اجرایی حکومت نیز اختلاف به میان آمده است. اختلاف که نگرانی شهروندان کشور را به همراه دارد.