وزیران دفاع ملی، امور داخله و رییس عمومی امنیت ملی از بهر پاسخگوی به پرسش نمایندگان در امر چگونگی به شهادت رسیدن جنرال عبدالرازق فرمانده پیشین پلیس کندهار، به نشست استجوابیه مجلس نمایندگان حضور نیافتند. آجندای نشست روز دوشنبه مجلس نمایندگان به استجواب وزیران دفاع ملی، امور داخله و رییس عمومی امنیت ملی اختصاص داده […]

وزیران دفاع ملی، امور داخله و رییس عمومی امنیت ملی از بهر پاسخگوی به پرسش نمایندگان در امر چگونگی به شهادت رسیدن جنرال عبدالرازق فرمانده پیشین پلیس کندهار، به نشست استجوابیه مجلس نمایندگان حضور نیافتند.

آجندای نشست روز دوشنبه مجلس نمایندگان به استجواب وزیران دفاع ملی، امور داخله و رییس عمومی امنیت ملی اختصاص داده شده بود.

عبدالرووف ابراهیمی، رییس مجلس نمایندگان می گوید که برگزاری محفل فاتحه خوانی به جنرال رازق سبب شده است که مقام های حکومتی به نشست استجوابیه ای مجلس حضور پیدا نکنند.

درهمین حال، شماری از اعضای مجلس نمایندگان این عمل مسوولان ارشد امنیتی را بی حرمتی به جایگاه خانه ملت می دانند. سرانجام رییس مجلس نمایندگان نشست استجوابیه وزیران دفاع، داخله و رییس عمومی امنیت ملی را به روز شنبه هفته آینده محول کرد.

این بار نخست نیست که وزیران دفاع ملی، امور داخله و رییس عمومی امنیت ملی از بهر پاسخگوی به پرسش اعضای مجلس نمایندگان، به این مجلس حضور پیدا نمی کنند، پیش از این نیز وزیران دفاع، داخله و رییس عمومی امنیت ملی به دلایل گونه گون از حضور یافتن در مجلس نمایندگان خودداری کرده اند.