وزیر دولت در امور پارلمانی از افتتاح شورای ملی در چند روز آینده خبر می دهد. فاروق وردک می گوید که پس از آشنایی اعضای جدید مجلس نمایندگان به شیوه برگزاری جلسات، نامزد وزیران را به مجلس نمایندگان معرفی خواهند کرد. از برگزاری انتخابات مجلس نمایندگان شش ماه می گذرد، اما تاکنون کمیسیون انتخابات نتوانسته […]

وزیر دولت در امور پارلمانی از افتتاح شورای ملی در چند روز آینده خبر می دهد. فاروق وردک می گوید که پس از آشنایی اعضای جدید مجلس نمایندگان به شیوه برگزاری جلسات، نامزد وزیران را به مجلس نمایندگان معرفی خواهند کرد.

از برگزاری انتخابات مجلس نمایندگان شش ماه می گذرد، اما تاکنون کمیسیون انتخابات نتوانسته است نتایج نهایی انتخابات مجلس نمایندگان را اعلام کند. براساس معلومات کمسیون شکایات انتخاباتی، در حال حاضر دو ثلت اعضای مجلس نمایندگان اعلام شده و نتایج یک ثلث مجلس نمایندگان تاهنوز اعلام نشده است.

فاروق وردک، وزیر دولت در امور پارلمانی می گوید که در روز های نزدیک رییس جمهور غنی شورای ملی را افتتاح خواهد کرد.

به اساس معلومات کمیسون شکایات انتخاباتی، نتایج نهایی ولایت های پکتیا، کندز، بغلان، میدان وردک و کابل تاهنوز اعلام نشده است. پیش از این کمیسیون شکایات انتخاباتی گفته است که دو ثلث نتایج نهایی انتخاباتی اعلام شده و حکومت می تواند براساس قانون شورای ملی را افتتاح کند.

وزیر دولت در امورپارلمانی می گوید که مسوولان شانزده کرسی مهم دولتی با آغاز به کار شورای ملی به شمول نامزد وزیران به مجلس نمایندگان به هدف کسب رای اعتماد معرفی خواهند شد.