درپی عملیات نظامیان کشور در مربوطات ولایت ارزگان ۲۲ فرد وابسته به گروه طالبان به شمول سه فرمانده محلی این گروه کشته شده‎اند. ولایت ارزگان از ولایت های است که افراد وابسته به گروه طالبان در بخش هایی این ولایت تحرکات تخریبی دارند و هرازگاهی به پاسگاه های نظامیان کشور حملات تهاجمی انجام می‎دهند. نورزی […]

درپی عملیات نظامیان کشور در مربوطات ولایت ارزگان ۲۲ فرد وابسته به گروه طالبان به شمول سه فرمانده محلی این گروه کشته شدهاند.

ولایت ارزگان از ولایت های است که افراد وابسته به گروه طالبان در بخش هایی این ولایت تحرکات تخریبی دارند و هرازگاهی به پاسگاه های نظامیان کشور حملات تهاجمی انجام می‎دهند. نورزی آمر امنیت فرماندهی پلیس ارزگان می‎گوید که نیروهای امنیتی روز گذشته عملیات گسترده زمینی و هوایی را در بخش هایی از شهر ترینکوت مرکز این ولایت راه اندازی کردند. به گفته آقای نورزی، درپی این عملیات ۲۲ هراس افگن به شمول سه فرمانده محلی این گروه کشته شده‎اند. وی می‎افزاید که در پی انجام این عملیات ده هراس افگن دیگر زخم برداشته اند و مقدار زیادی سلاح و جنگ افزار تروریستان به دست نظامیان کشور افتاده است. به گفته این مقام پلیس ارزگان، در پی این علمیات سه تن از نیروهای امنیتی کشور نیز به شهادت رسیده اند.

درهمین حال، درپی ضربه هوایی نیروهای ارتش ملی در مربوطات ولسوالی چوره این ولایت چهار هراس افگن کشته شده اند و یک تن دیگر آنان زخم برداشته است.