سید ابراهیم رییسی رییس‌جمهور، جمهوری اسلامی اسلامی در مراسم رژه ارتش این کشور سخنرانی کرد. آقای رییسی در بخشی از سخنرانی‌اش با تاکید بر این که ارتش ایران پشتوانه امنیت این کشور، به رژیم اسراییل هشدار داد که کوچک‌ترین اقدامی علیه ایران با پاسخ قاطع و سخت مواجه خواهد شد. رییسی هم‌چنان پیام مراسم روز […]

سید ابراهیم رییسی رییس‌جمهور، جمهوری اسلامی اسلامی در مراسم رژه ارتش این کشور سخنرانی کرد.

آقای رییسی در بخشی از سخنرانی‌اش با تاکید بر این که ارتش ایران پشتوانه امنیت این کشور، به رژیم اسراییل هشدار داد که کوچک‌ترین اقدامی علیه ایران با پاسخ قاطع و سخت مواجه خواهد شد. رییسی هم‌چنان پیام مراسم روز ارتش را پیام صلح و دوستی برای منطقه دانست و از نیروهای فرامنطقه‌‌ای و امریکایی خواست که باید هرچه زودتر منطقه را ترک کنند.

مراسم رژه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور رییس‌جمهور و فرماندهان ارتش در سراسر این کشور برگزار شد. در مراسم رژه امسال افزون بر نمایش آخرین دستاوردهای ارتش این کشور،۴۰ فروند انواع جنگنده و هواپیما و هم‌چنین تعدادی از بالگردهای ارتش نیز رژه هوایی رفتند.

سید ابراهیم رییسی رییس‌جمهور، جمهوری اسلامی ایران در مراسم رژه روز ارتش این کشور، با تاکید بر این که ارتش پشتوانه امنیت کشورش است، به رژیم اسراییل هشدار داد که اگر کوچک‌ترین اقدامی علیه ایران از سوی این رژیم صورت گیرد، پاسخ ایران سخت خواهد بود.

آقای رییسی در بخشی از سخنانش تاکید کرد که نیروهای مسلح ایران برای منطقه امنیت ساز است و پیام مراسم روز ارتش نیز پیام صلح و دوستی برای منطقه است.

وی هم‌چنان تاکید کرد که نیروهای فرامنطقه‌ ای و امریکایی باید هرچه زودتر منطقه را ترک کنند زیرا به نفع خودشان و به‌نفع منطقه است. وی هم‌چنان گفت که حضور نیروهای بیگانه امنیت منطقه را تهدید می‌‌کند.

این در حالی‌است که سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش ایران در حاشیه مراسم رژه ارتش ایران، گفت که ارتش کشورش با فناوری‌‌های جدید مورد نیاز جنگ‌‌های امروز و با پیش‌بینی ‌هایی که برای جنگ‌‌های احتمالی آینده شده، تسلیحات و تجهیزات مناسب دارد.