فریدون سینیرلی اوغلو، هماهنگ کننده ویژه سازمان ملل پس از سراج الدین حقانی، سرپرست وزارت داخله حالا با عبدالسلام حنفی معاون اداری رییس وزیران حکومت سرپرست دیدار کرده است. ارگ با نشر اعلامیه‌یی گفته که آقای اوغلو به عبدالسلام حنفی گفته که سازمان ملل تلاش می‌کند تا سوی تفاهم میان جهان و حکومت سرپرست را […]

فریدون سینیرلی اوغلو، هماهنگ کننده ویژه سازمان ملل پس از سراج الدین حقانی، سرپرست وزارت داخله حالا با عبدالسلام حنفی معاون اداری رییس وزیران حکومت سرپرست دیدار کرده است.

ارگ با نشر اعلامیه‌یی گفته که آقای اوغلو به عبدالسلام حنفی گفته که سازمان ملل تلاش می‌کند تا سوی تفاهم میان جهان و حکومت سرپرست را بردارد. به گفته ارگ، هماهنگ کننده سازمان ملل افزوده که در افغانستان پیشرفت‌های خوبی به‌ویژه در زمینه امنیت و ثبات به وجود آمده و این سازمان می‌خواهد که مردم افغانستان در صلح و آرامش با جهان بسر ببرند و همچنان این کشور عضو فعال جامعه بین‌المللی باشد.

در این دیدار، مولوی عبدالسلام حنفی نیز گفته که حاکمیت فعلی، به دنبال تعامل مثبت با جهان در فضای احترام و تعامل متقابل است و مسایل افغانستان باید از راه گفتگو حل شود.

آقای حنفی به هماهنگ کننده سازمان‌ملل اطمینان داده که حکومت سرپرست تلاش دارد که به زخم‌های چهاردهه‌ی گذشته التیام بخشد و همچنان افزوده که به کسی اجازه نمی‌دهد که خاک افغانستان علیه امنیت دیگران استفاده شود.

مهمانان آخر خط

احمد سرور، سفیر پیشین افغانستان در هند

محمد اسحاق اتمر، استاد دانشگاه

شیرآقا روحانی، استاد دانشگاه

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv