به دنبال تشویش‌ها از انزوای افغانستان در سیاست‌های جهانی، سفیر ترکیه در کابل طی مراسمی با حضور مقام‌های حکومت سرپرست گفته که پس از سال‌ها جنگ، حالا زمان آن فرا رسیده است که افغانستان برای کسب جایگاه بین‌المللی خود تلاش کند. او راه رسیدن افغانستان به آینده درخشان را علم و دانایی خوانده و تاکید […]

به دنبال تشویش‌ها از انزوای افغانستان در سیاست‌های جهانی، سفیر ترکیه در کابل طی مراسمی با حضور مقام‌های حکومت سرپرست گفته که پس از سال‌ها جنگ، حالا زمان آن فرا رسیده است که افغانستان برای کسب جایگاه بین‌المللی خود تلاش کند.

او راه رسیدن افغانستان به آینده درخشان را علم و دانایی خوانده و تاکید کرده که حاکمان فعلی در افغانستان به فراهم کردن زمینه آموزش توجه جدی کنند.

سفیر ترکیه افزوده که مردم افغانستان توانمند هستند و از عهده مشکلات موجود نیز برمی‌آیند و ترکیه نیز در این زمینه کنار آنان قرار دارد.

نگرانی‌ها از انزوای افغانستان در سیاست‌های بین‌المللی در حالی بالا گرفته که حکومت سرپرست با نزدیک به چهل کشور جهان روابط دیپلماتیک دارد و همواره تاکید می‌کند که خواهان روابط نیک و حسنه با تمامی نهادهای بین‌المللی و کشورها است.

مهمانان آخرخط
عبدالحمید صفوت، استاد دانشگاه
محمد سرور جعفری، آگاه روابط بین‌الملل
ادریس محمدی زازی، آگاه مسایل سیاسی

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv