جنگ سوریه که در سال دو هزار و یازده با یک سری تظاهرات در این کشور آغاز شد، اینک وارد هفتمین سال می شود. اما به دلیل اشتراکِ گروهای تروریستی متعدد، اتباعِ خارجی و مخالفان و موافقان این جنگ، ظاهرا کسی پایان آن را پیش بینی کرده نمی تواند. پس از آن که روسیه با […]

جنگ سوریه که در سال دو هزار و یازده با یک سری تظاهرات در این کشور آغاز شد، اینک وارد هفتمین سال می شود. اما به دلیل اشتراکِ گروهای تروریستی متعدد، اتباعِ خارجی و مخالفان و موافقان این جنگ، ظاهرا کسی پایان آن را پیش بینی کرده نمی تواند.

پس از آن که روسیه با دخالت مستقیم و انجام حملات هوایی برضد داعش در سوریه دست زد، خیلی ها وزنه جنگ را به نفع دولت سوریه پیش بینی میکردند که به گفته کارشناسان، تصرف شهرحلب پس از چهارسال، می تواند مصداق این مدعا باشد. با این همه، پس از اعلام خبر تصرف مجدد حلب توسط نیروهای دولتی سوریه، برای جنگ سوریه پایانی پیش بینی کرد یا دست کم می شود گفت که بازنده و برنده جنگ سوریه مشخص شده است؟

حفیظ الله مصداق، این موضوع را باحضور داکتر ” عبداللطیف نظری ” استاد دانشگاه و ” برنامه صالحی ” کارشناس روابط بین الملل، در برنامه « آخرخط » به بحث و بررسی گرفته است.